Știri

Tabere studențești 2023

Studenții Facultății de Energetică care doresc să beneficieze de un loc în taberele studențești sunt rugați să depună cererea și documentele însoțitoare/doveditoare (conform Metodologiei afișate)

Termenul limită pentru depunerea/transmiterea cererii și a documentelor aferente este 13.06.2023.

Pentru detalii suplimentare trimiteți e-mail la adresa mihaela.diminescu@yahoo.com

Summer Internship in cadrul Photon Energy Group

Summer Internship in cadrul Photon Energy Group

Daca esti pasionat de energia fotovoltaica, Photon Energy Group ofera oportunitatea perfecta pentru ca noua generatie sa isi aplice cunostintele si sa se dezvolte personal.

Aplica la adresa careers@photonenergy.com , iar pentru mai multe detalii acceseaza link-ul https://www.photonenergy.com/uploads/careers/2023/2023-05-summer-intership-ro-en.pdf.

Prelungire perioada de inscriere teste British Council

Termenul de inscriere pentru testele Aptis si English Score a fost prelungit pana la data de 31 mai 2023. 

Inscrierea se face prin completarea formularului online https://forms.gle/TFY7oPzyabAJJMnr9 ) aflat pe pagina UPB International https://international.upb.ro/academics/courses/british-council .

Codul institutional care trebuie folosit pentru sustinerea testului English Score este ROM-UPB1

EELISA International Career Days

EELISA International Career Days

Dragi studenți,

Vă invităm să participați la evenimentele EELISA International Career Days, care sunt organizate de universități partenere în alianța EELISA:

Franța (PSL + ENPC) May 25th 5:30-6 PM (CEST)

România (UPB) May 26th 11 AM (CEST)

Germania (FAU) May 31st 5 PM (CEST)

Ungaria (BME) June 1st 2:30 PM (CEST)

Seria de evenimente este o oportunitate pentru voi de a vă conecta cu companii din domenii inginerești multiple care oferă locuri de practică și oportunități de angajare.

Evenimentele vor avea loc online pe platforma Zoom, iar pentru participare trebuie să vă înregistrați. După înregistrare veți primi un email de confirmare a înregistrării și adresa de conectare la platforma Zoom.

Detalii se găsesc la adresa: https://eelisa.eu/events/make-sure-you-do-not-miss-the-eelisa-international-career-days/ .

Vă așteptăm în număr cât mai mare.

PROIECTE DE CERCETARE PENTRU STIMULAREA CERCETĂTORILOR DIN CADRUL UNIVERSITĂȚILOR ARUT

Stimularea activității de cercetare realizată în cadrul Universităților ARUT printr-un program de cercetare propriu care se adresează cadrelor didactice și cercetătorilor din Universitățile ARUT.

Prin acest program fiecare Universitate va acorda un numar de granturi pe fiecare domeniu, în condițiile stabilite prin prezentul pachet de informații.

REPARTIZAREA PE SPECIALIZĂRI A STUDENŢILOR DIN ANUL II ÎNMATRICULAŢI LA DOMENIUL INGINERIE ENERGETICĂ

În cadrul domeniului de studiu „Inginerie Energetică” există următoarele specializări: ETI (Energetică și Tehnologii Informatice); ETM (Energetică şi Tehnologii de Mediu); ETN (Energetică şi Tehnologii Nucleare); EIF (Energetică şi Ingineria Fluidelor); ISE (Ingineria Sistemelor Electroenergetice); ME (Managementul Energiei) şi TE (Termoenergetică).

Calendarul procesului de repartizare pe specializări aprobat de BExF din 02.05.2022 se gaseste pe canalul 02-ENERG-REPARTIZAREA PE SPECIALIZĂRI A STUDENŢILOR DIN ANUL II

Atentie! La acest canal au acces doar studentii din anul II.

Locuri de practică pentru studenți

Locuri de practică pentru studenți

Compania S.N.G.N. ROMGAZ S.A ofera 5 locuri de practică studenților de la Facultatea de Energetică, la sucursala de la Iernut.

Cazarea este asigurată de companie

Pentru detalii contactați pe dl. Prodecan Ion Triștiu

Locuri de practică pentru studenți

Locuri de practică pentru studenți

Compania OX2, https://www.ox2.com/, oferă locuri de practică studenților de la Facultatea de Energetică.

Pentru detalii contactați pe dna. Lacramioara Diaconu-Pințea, Country Manager, lacramioara.diaconu@ox2.com

Informare

Începând cu acest an universitar, Universitatea POLITEHNICA din București, în parteneriat cu British Council, lansează testarea oficială a cunoștințelor de limbă engleză, disponibilă în mod gratuit pentru studenții universității.

Energy, Always a Challenge 7 - EESTEC București

Energy, Always a Challenge 7 - EESTEC București

Evenimentul Energy, Always a Challenge a ajuns la cea de a șaptea ediție și își propune sa crească interesul în rândul studenților asupra digitalizării în industria energetică.

Tema este reprezentată de Industry 4.0 și va îngloba sesiuni de traininguri și workshopuri pe subiecte precum:

  • impactul digitalizării asupra SCADA
  • realitate augmentata în industrie
  • rețele inteligente
  • e-mobility
  • PLC programing - Schneider Electric, 4 Gara Herastrau St., Green Court Building - A 2nd floor Bucharest Romania

Evenimentul se desfășoară în perioada 15-19.05, iar înscrierile se pot face până miercuri, 10.05, completând formularul de pe site-ul evenimentului.

Programul evenimentului, dar și mai multe detalii, pot fi regăsite pe site.

Crystal System oferă 30 de locuri de practică studenților.

Pentru a vă înscrie, accesați link-ul de mai jos, în care regăsiți și informații despre programul de practică.

Concurs TECHALLENGE – ediția a VII-a

Derularea celei de-a șaptea ediții a concursului TECHALLENGE - Etapa Studenți, organizat de către UPB în parteneriat cu Honeywell România a început!   La concurs se pot înscrie studenţi înmatriculaţi în ciclurile de licenţă, masterat, doctorat de la:

  • Universitatea POLITEHNICA din Bucureşti;
    
  • Universitatea Tehnică de Construcţii din Bucureşti;
    
  • Universitatea POLITEHNICA Timişoara;
    
  • Universitatea Petrol - Gaze din Ploieşti;
    
  • Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi.
    

  De asemenea, sunt eligibili şi studenţii din anii terminali care la momentul susținerii proiectului în etapa II vor avea statut de student. În echipele de proiect pot fi implicaţi şi studenţii altor universităţi.

Participanții se pot înscrie cu proiecte realizate individual sau în echipă. Numărul componenților unei echipe nu este limitat.    Cele 20 de echipe de proiect selecţionate în prima etapă, vor primi fiecare pentru etapa II o bursă în valoare de 10000 lei pentru implementarea proiectelor (realizarea practică la nivel demonstrativ sau aplicativ).   Valoare burselor după susținerea celei de-a doua etape:

  • Premiul I - 6000 lei;

  • Premiul II - 5000 lei;

  • Premiul III - 4000 lei;

  • Menţiuni - 5 x 2000 lei;

  • Premiul Special "Elisa Leonida Zamfirescu" (pentru studente) –2000 lei.   Competiţia vizează Tehnologiile viitorului în "Smart City" şi Industria 4.0. Proiectele trebuie să abordeze subiecte referitoare la următoarele domenii:

  • Energii regenerabile;

  • Clădiri inteligente;

  • Trafic (monitorizare şi eficientizare în trafic urban);

  • Agricultură urbană;

  • Producţie/Transport/Distribuţie energie electrică şi termică;

  • Siguranţă şi securitate;

  • Eficienţă energetică;

  • Folosirea de tehnologii de tip IoT, Big data & Analytics şi interconectarea sistemelor utilizate în industrie;

  • Inteligenţa artificială în mediul industrial şi în clădiri inteligente;

  • Securitate cibernetică în mediul industrial.

Participanții se pot înscrie oricând până la data de 09.06.2023 prin transmiterea proiectului la adresa techallenge@upb.ro, după parcurgerea cu atenție a Regulamentului de concurs.   Mai multe detalii privind desfășurarea competiției se regăsesc și pe site-ul dedicat concursului: https://techallenge.upb.ro/

Vizita tehnica

Vizita tehnica

Sambata, 22.04.2022 studentii de la specializarea Hidroenergetica anul III au efectuat o vizita tehnica la priza de apa cu baraj și la Centrala Hidroelectrica de Mica Putere Sinaia 0 de pe raul Prahova, precum si la Microhidrocentrala Peleș, de pa paraul cu acelasi nume.

Multumim Hidroelectrica pentru vizită și pentru explicațiile primite!

REZULTATE CONCURS ROMGAZ SCHOLARSHIPS

SAP Automation with UiPath

SAP Automation with UiPath

The course aims to guide participants in creating automation robots for SAP applications.

Learning outcomes:

  • The learner will be able to understand the basic concepts of process automation robots.
  • The student will be able to extract and use data from the SAP environment.
  • The student will become familiar with SAP ERP and UiPath technology.

The registration deadline is 27 April and the course lasts between 2nd and 11 May, 3 times a week for 2 hours. The registration link is: https://survey.crystal-system.eu/index.php?r=survey/index&sid=741467&lang=en

Ingesting Energy data into Google cloud

Ingesting Energy data into Google cloud

We are inviting students from your faculty to join our “Ingesting Energy data into Google cloud” course, free of charge. The course aims to guide the participants in defining a data architecture towards public cloud services. The learner will be able to understand various architectures of transporting industrial data to the cloud area, will become familiar with various cloud services and will be able to choose the service corresponding to the task to be analyzed.

The course lasts for three weeks, 24 April – 12 May, 3 times a week for 2 hours, fully online. The places are limited and the registration deadline is 19 April.

Registration link: https://survey.crystal-system.eu/index.php?r=survey/index&sid=435414&lang=en

„ROMGAZ Scholarships”

În atenția studenților la zi din anii III şi IV la specializările Termoenergetică, Managementul energiei, Hidroenergetică, Energetică și Tehnologii Informatice și în atenția celor care urmează un program de studii universitare de masterat la specializările Servicii energetice, Eficiență energetică, Hidro-informatică și ingineria fluidelor, Managementul sistemelor energetice în cadrul Universității Politehnice București - Facultatea de Energetică

S.N.G.N. ROMGAZ S.A. demarează programul de burse „ROMGAZ Scholarships” derulat în colaborare cu Universitatea Politehnice București - Facultatea de Energetică.

În cadrul programului se vor acorda, pe bază de concurs de dosare și interviu un număr de 2 burse. Sunt eligibili pentru participarea la Concurs studenții/masteranzii care îndeplinesc în mod cumulativ următoarele condiții:

  • Studenți/masteranzi de cetățenie română;
  • Vârsta maximă 26 de ani;
  • Sunt studenți integraliști care frecventează Universitatea POLITEHNICA din București, Facultatea de Energetică, la categoriile „fără plată” sau „cu plată”, la zi, în anul III sau IV de studii la specializările Termoenergetică, Managementul energiei, Hidroenergetică, Energetică și tehnologii informatice (studenți cu media anului anterior de studii minimum 8.00)

sau

sunt absolvenți de învățământ superior de stat acreditat din România, specializările Termoenergetică, Managementul energiei, Energetică și ingineria fluidelor și urmează un program de studii universitare de master la una dintre specializările Servicii energetice, Eficiență energetică, Hidro-informatică și ingineria fluidelor, Managementul sistemelor energetice în cadrul Universității POLITEHNICA din București, Facultatea de Energetică (media generală a anilor de studii universitare de licență minimum 8.00, pentru masteranzii din anul I și II, iar pentru masteranzii din anul II și media anului anterior de studii minimum 8.00).

  • nu înregistrează venituri din alte surse (de ex.: contract de muncă sau contract de colaborare), cu excepția veniturilor din burse de excelență/de studii/de merit, burse sociale, pensii alimentare, pensii de urmaș, alocații sociale de stat. In situatia in care studentii/masteranzii vor fi admisi in programul de burse acestia vor fi nevoiti sa renunte la veniturile din aceste surse.

Toţi cei interesați sunt invitați să consulte Regulamentul concursului care cuprinde toate informațiile necesare privind înscrierea în concurs, documentele necesare a fi înaintate comisiei de analiză a dosarelor și de selecție a candidaților (a se vedea şi anexele la Regulament), dar şi alte detalii referitoare la desfăşurarea programului de burse.

Concursul se va desfășura în perioada: 4 – 25 aprilie 2023

Regulamentul concursului are caracter public și este disponibil pe site-ul https://energ.upb.ro/.

Informații suplimentare se pot obține şi la adresa de e-mail burse@romgaz.ro.

Succes tuturor candidaților!

Regulament acordare burse private UPB - Facultatea de Energetica - Romgaz SA - aprilie 2023

Acord prelucrare date cu caracter personal

SCRISOARE MOTIVATIONALA

Seara Masteratelor la Facultatea de Energetică

Seara Masteratelor la Facultatea de Energetică

Joi, 30 martie 2023, Facultatea de Energetica - UPB organizează Seara Masteratelor: prezentarea programelor Facultății de Energetică.

Facultatea de Energetică oferă 10 programe de studii universitare de masterat în 3 domenii, care reunesc într-o manieră cuprinzătoare și echilibrată programe de studii de masterat de aprofundare și interdisciplinare care oferă o paletă largă de opțiuni pentru absolvenții ciclului de licență atât ai Facultății de Energetică cât și ai altor facultăți.

Programele de studii de masterat își propun să confere absolvenților rezultate ale învățării necesare pentru a se adapta cerințelor economiei de piață și noilor tehnologii bazate pe cunoștințe tehnice, economice şi manageriale care să promoveze principiile de dezvoltare durabilă şi de protejare a mediului înconjurător.

Evenimentul se va desfășura online pe Microsoft Teams, începând cu ora 18:00.

ANUNȚ BURSE 20.03.2023

Concurs de selecţie pentru mobilităţile  Erasmus 2023-2024

Concurs de selecţie pentru mobilităţile Erasmus 2023-2024

În data de 23.03.2023, ora 12:00, în sala EI 106 va avea loc procesul de selecţie a candidaţilor pentru mobilităţile ERASMUS+ pentru anul universitar 2023-2024.

Dosarele vor fi scanate şi vor fi trimise electronic la adresa erasmus.energetica@upb.ro până la data de 22.03.2023.

Criteriile de eligibilitate:

  1.  student la Facultatea de Energetică;
    
  2.  acumularea tuturor punctelor de credit aferente activităţilor din planul de învăţământ pentru semestrele anterioare efectuării mobilităţii.
    

Conţinutul dosarului:

  • cerere de înscriere la concurs adresată decanului, în care se menţionează tipul de mobilitate (se va trimite fără semnătura decanului);
  • situaţia şcolară, inclusiv media semestrelor de studiu anterioare ciclului de studiu aferent, solicitată de la secretariatul facultăţii (fac excepţie doctoranzii, care vor prezenta adeverinţă de doctorand emisă de secretariatul Şcolii Doctorale);
  • prezentare a activităţii profesional-ştiinţifice, respectiv premii, diplome, inovaţii sau alte rezultate relevante la manifestări ştiinţifice, proiecte, concursuri, olimpiade etc., inclusiv din perioada studiilor liceale, de nivel local / UPB, naţional /internaţional;
  • atestat de cunoaştere a unei limbi de comunicare internaţională sau a limbii oficiale din ţara gazdă, eliberat de Departamentul de Limbi moderne de la UPB sau de către o instituţie abilitată. Nivelul de cunoaştere a respectivei limbi trebuie sa fie minim B2, conform Cadrului European Comun de Referinţă pentru Limbi;
  • scrisoare de motivaţie (redactată în limba engleză, franceză sau germană);
  • Curriculum Vitae, model EUROPASS (redactat în limba engleză, franceză sau germană);
  • Copie a Cărţii de Identitate.

Pe coperta dosarului trebuie înscrise, după caz:

  • Facultatea de Energetică;
  • Dosar de candidat la statutul de student Erasmus+
  • Student (Numele şi prenumele)
  • Student / Masterand / Doctorand, anul de studiu (curent) ...
  • Codul ERASMUS al universităţii partenere...
  • Data ...

Informaţii despre programul Erasmus+ se pot obţine de pe pagina web: http://www.upb.ro/program-erasmus-llp.html

TenarisSilcotub - Internship de vară

Dragi parteneri,

Vă anunțăm cu bucurie ca TenarisSilcotub își deschide porțile pentru o nouă ediție a Programelor Educaționale 2023. Ca in fiecare an, așteptăm studenți ambițioși și dornici de învățare, pentru a le oferi:

Internship de vară

O experiență reală de munca, lucrând pe un proiect cu impact în business; anul acesta vom continua și seria de training-uri cu focus pe îmbunătățirea abilităților soft, astfel încât internii noștri să beneficieze de un pachet complet de dezvoltare.

Bursa Roberto Rocca

O recunoaștere în plus pentru excelentă academică, 1500 lei / luna, cu scopul de a le susține efortul timp de un an de zile, fără nicio obligație față de companie.

Global Trainee

Este jobul ideal pentru absolvenți pentru a-și începe cariera în inginerie. Timp de 2 ani, tineri profesioniști, ingineri juniori cu potențial pot ajunge lideri în Tenaris fiind îndrumați și susținuți să își dezvolte abilitățile.

Perioada de înscrieri: 31 Martie 2023

Stagii pe Bune 2023

Sâmbătă, 4 martie, în clădirea PRECIS a Facultății de Automatică și Calculatoare are loc evenimentul Stagii pe Bune 2023.

După 3 ani de evenimente online vă așteptăm în sfârșit să ne vedem față în față și să vă întâlniți cu peste 20 de companii, dintre cele mai importante din România, să vorbiți cu oameni tehnici și de HR, să aflați mai multe despre oferta de stagii de vară. Sunt prezentări tehnice organizate de Bitdefender, Unicredit Services, Deutsche Bank și Orange Services, evenimente de gaming organizate de Lenovo, discuții în grupuri mai mici organizate de celelalte companii participante.

Vă invităm să participați și mai ales să intrați pe stagiipebune.ro și să vă rezervați locul la prezentări (pentru că e foarte probabil să fie pline mai ales sălile mici). Pentru a ne ajuta să estimăm necesarul de apă/pizza/etc. vă rugăm să vă anunțați prezența aici: https://stagiipebune.ro/webinars/?webinar=83 (ignorați că parametrul se numește webinar, vă rugăm :) )

Mai multe informații găsiți pe pagina evenimentului: https://www.facebook.com/events/1938283709850009

Pentru updates vă recomandăm să instalați și aplicația Stagii pe Bune (pe play store/app store), cu mențiunea că este încă în testing și apreciem dacă ne trimiteți bugurile descoperite la contact@stagiipebune.ro

Vă așteptăm începând cu 9.30 la cafea, încheiem la ora 15.00 cu pizza.

Insertion of energy data in the Google Cloud platform

Insertion of energy data in the Google Cloud platform

Cursul “Insertion of energy data in the Google Cloud platform”

Ești student la Facultatea de Energetică și vrei să înveți despre PLC-uri și gestionarea datelor cu ajutorul brokerului MQTT în industria energetică, despre modul în care datele măsurate în instalațiile energetice sunt transferate în cloud, în particular pentru un sistem fotovoltaic?

Hai la EnergyFest!

Vineri, 10 martie 2023, în intervalul 10:00- 14:00 poți participa la cursul “Insertion of energy data in the Google Cloud platform” .

Înscrie-te cât mai repede și ocupă unul dintre cele 20 de locuri disponibile prin completarea formularului de mai jos:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd0l3MZ_Kr7YKnHlqB5TSEZ9AdmVzS-r9ZRqaFL0J0y8Fcoyw/viewform

Veți fi admiși la curs pe principiul primul venit – primul servit.

Our flagship International Hackathon is now live!

Our flagship International Hackathon is now live!

Dear Students,

Happy New Year! We hope you and your families are well.

We are _ VOIS (Vodafone Intelligent Solutions), the strategic arm of Vodafone Group Plc. We create value and enhance quality and efficiency for Vodafone globally while operating from 7 locations: Albania, Egypt, Hungary, India, Romania, Spain, and the UK. Established in 2006, _ VOIS has evolved into a global, multi-functional organisation, a Centre of Excellence for Intelligent Solutions focused on adding value and delivering business outcomes for Vodafone). We have also been certified as a Great Place to Work by the Great Place to Work Institute for 2 years in a row.

Over 27,000 highly skilled individuals are dedicated to making _ VOIS the partner of choice for Talent, Technology, and Transformation for Vodafone Group. We deliver the best in class services across areas like Software Engineering, IT Operations, Business Intelligence & Analytics, Business Operations, HR, Finance, Supply Chain, Customer Operations and many more.

Our flagship International Hackathon is now live!

About Our International Hackathon: With this international team-based Hackathon, we aim to bring together bright young minds from premier technical Institutes from India, Egypt & Romania and test their knowledge, logical reasoning, and creativity. You will get to innovate and disrupt while being guided by our technology experts and global leaders.

Registration and Idea submission phase will be open between 30 January – 14 February 2023. This year's theme is “Creating Our Digital Future”. You will get a chance to build a solution supporting one of the following tracks: Planet, Inclusion for All or Digital Society. Cash prizes worth EURO 10,500 will be up for grabs.

Register and submit your pitch here: https://hackathon.tvois.vodafone.com/

Participation Eligibility and Guidelines:

  • Registration is now open until 6:00 PM GMT, 14 February 2023.
  • The competition is open to all students pursuing a technical graduation or post-graduation course.
  • This is a team-based competition where each team can have 2-4 participants. (Individual participation is not accepted).
  • Only students between the age of 18 to 26 years are eligible to participate.
  • Participation in the competition is free, and the language of communication is English.
  • We encourage diversity. So, it is recommended that you create a diverse team, i.e., representative gender ratio, different specialisations, etc.
  • One person cannot be a member of more than one team.

Please adhere to all the rules above to be admitted to the competition.

Competition Structure:

Registration & Online Pitch Submission:

  • The participating teams will have time from 9:00 AM GMT, 30 January, till 6:00 PM GMT, 14 February 2023, to create their teams and submit their pitch.
  • The pitch must be aligned to the theme ‘Creating Our Digital Future’ and to at least one of the three tracks Planet, Inclusion for All or Digital Society.
  • The solution pitch should be submitted in the format of PPT, PDF or MP4 format with a size not exceeding 20 MB
  • The submissions will be evaluated between 15 - 28 February 2023, and the Top 30 solutions from each location will be invited to participate in Hackathon Round 1: National Competition.
  • The results for Round 1 will be declared on our social media channels on 01 March 2023, and the shortlisted teams will receive further details via email.

Round 1 – National Competition:

  • Each shortlisted team will be assigned a buddy they can connect with during 01 – 08 March 2023 to receive guidance, familiarise themselves with the competition instructions, and understand more about _ VOIS. Keynote speeches on various Technology topics will be delivered virtually throughout this week.
  • The Shortlisted teams from each location will have 20 mins to virtually present their pitch to the panel on 09 March 2023.
  • The Jury will select 10 teams from each of our three geographies (Egypt, India, Romania) to enter Round 2: National Finale and the results to be declared on 09 March 2023.

Round 2 - National Finale:

  • Each participating team will be allowed to continue improving their solution from 09 March to 12 March 2023.
  • The teams will have 20 minutes to present their solution to the international jury on 13 March 2023.
  • The jury will select the Top 2 solutions from each location to move to the International Finale, and the results to be declared on 13 March 2023 after the National Finale event.

Round 3 - International Finale:

  • Each of the 6 teams will virtually present their solutions on 16 March 2023 to our global leadership. Between the National and International Finale, teams will be able to make any final tweaks to their solutions and presentation.
  • The jury will select the Winner (team ranked 1st place) and the two Runners-up (teams ranked 2nd & 3rd place) to receive cash prizes worth 6000, 3000 and 1500 Euros respectively.
  • Results will be declared on 16 March during the closing event.

Follow us on social media to stay updated with Hackathon news. Spread the word by sharing the registration live post with your friends & connections:

Hackathon 2023 Registration Live Posts:

Our Social Media Channels:

Social Media Guidelines: (Please follow the below guidelines while engaging with our posts)

  • We are _ VOIS. The “ _ ” is a must, as it’s not just a part of the logo but also a part of our brand identity.
  • Since there is a Vodafone Telecommunications company in your country as well, please refrain from referring to us as “Vodafone”. You can use “_ VOIS” or “Vodafone Intelligent Solutions”.
  • Add the hashtags: #_ VOIS #_ VOISHackathon #_ VOISCareers in your posts and tag our company’s social media profiles in your posts.

Stay tuned for more details and looking forward to your participation! For any further information, kindly reach out to Chetan Khatri (Chetan.Khatri@Vodafone.com).

All the Best!

Regards,

_ VOIS Employer Brand & Youth Team

Bursa URSUS – „Studenți pentru Comunitate”

Procedura de contestare si de rezolvare a contestatiilor privind evaluarea studentilor

ANUNȚ Bursa URSUS – „Studenți pentru Comunitate”

Compania SC Ursus Breweries SA sponsorizează prin programul “Bursa URSUS – Studenti pentru Comunitate” acordarea unui numar de 2 burse  în valoare de 400 lei pe luna, timp de 9 luni (ianuarie 2023 – septembrie 2023).

CALENDAR - Competiția de acordare a burselor URSUS pentru anul 2022-2023

18.01.2023 – 25.01.2023: Înscrierea candidaților

26.01.2023: Evaluarea dosarelor

26.01.2023: Afișarea rezultatelor

26.01.2023 - 27.01.2023: Depunerea contestațiilor

30.01.2023: Afișarea rezultatelor finale

Participarea şi înscrierea la concurs:

La concursul de acordare a burselor nominale au dreptul să participe studenţii Facultăţii de Energetică din cadrul Universităţii POLITEHNICA din Bucureşti, din anul 1 nivel master şi studentii aflaţi în anul 2 sau 3 nivel licenţă.

 Bursierii nu au nici o obligaţie contractuală faţă de S.C. URSUS BREWERIES S.A. ce a oferit sponsorizarea. În mod excepţional, poate fi solicitată participarea bursierilor la diverse evenimente sau campanii de presă pentru a vorbi despre programul de burse URSUS, participare care va fi stabilită de comun acord.

La concurs pot participa doar studenţii români, integralişti, care au obținut în semestrul precedent desfăşurării concursului minimum media 8 şi care au o conduită academică demonstrată printr-o scrisoare de recomandare din partea unui cadru didactic universitar.

 Studenţii care se vor înscrie la concurs vor prezenta următoarele documente:

  1. Cerere tip adresată Facultăţii de Energetică ;

  2. Adeverinţă eliberată de facultate care atestă media generală pe ultimul semestru încheiat;

  3. Scrisoare de recomandare din partea unui cadru didactic universitar;

  4. Curriculum Vitae;

  5. Acord prelucrare date cu caracter personal conform modelului tip;

  6. Scrisoare de motivare în care studentul trebuie să prezinte:

• organizaţiile non-profit, neguvernamentale, non-politice din care face sau a făcut parte pe perioada studiilor universitare;

• poziţia ocupată (ex. coordonator departament/vice-preşedinte/preşedinte) în cadrul acestora şi în ce perioadă;

• activitatea desfăşurată în cadrul acestora (ex. voluntar/coordonator/iniţiator), proiecte coordonate şi/sau iniţiate şi/sau în care a fost implicat în cadrul acestor organizaţii şi rezultatele acestor proiecte.

  1. Participarea în cadrul proiectelor de implicare în comunitate menţionate în scrisoarea de motivare trebuie confirmate prin adeverinţe depuse în original.

Termenul limită de depunere a dosarelor este data de 25 ianuarie 2023, ora 14:00.

Documentele de mai sus se depun on-line la adresa de e-mail decanat.energetica@upb.ro şi în dosar, la sediul Decanatului Facultăţii de Energetică, zilnic în intervalul 10:00-12:00, cu excepția datelor de 23.01 și 24.01.2023.

Ghid acordare burse URSUS

„ROMGAZ Scholarships”

În atenția studenților la zi din anii III şi IV la specializările Termoenergetică, Managementul energiei, Hidroenergetică și în atenția celor care urmează un program de studii universitare de master la specializările Servicii energetice, Eficiență energetică, Hidro-informatică și ingineria apei, Managementul sistemelor energetice în cadrul Universității POLITEHNICA din București - Facultatea de Energetică

S.N.G.N. ROMGAZ S.A. demarează programul de burse „ROMGAZ Scholarships” derulat în colaborare cu Universitatea POLITEHNICA din București - Facultatea de Energetică.

În cadrul programului se vor acorda, pe bază de concurs de dosare și interviu un număr de 2 burse. Sunt eligibili pentru participarea la Concurs studenții/masteranzii care îndeplinesc în mod cumulativ următoarele condiții:

  • Studenți licență/masterat de cetățenie română;
  • Vârsta maximă 26 de ani;
  • Sunt studenți integraliști care frecventează Universitatea POLITEHNICA din București, Facultatea de Energetică, la categoriile „fără plată” sau „cu plată”, la zi, în anul III sau IV de studii la specializările Termoenergetică, Managementul energiei, Hidroenergetică (studenți cu media anului anterior de studii minimum 8.00)

sau

sunt absolvenți de învățământ superior de stat acreditat din România, specializările Termoenergetică, Managementul energiei, Energetică și ingineria fluidelor și urmează un program de studii universitare de masterat la una dintre specializările Servicii energetice, Eficiență energetică, Hidro-informatică și ingineria apei, Managementul sistemelor energetice în cadrul Universității POLITEHNICA din București, Facultatea de Energetică (media generală a anilor de studii universitare de licență minimum 8.00, pentru masteranzii din anul I și II, iar pentru masteranzii din anul II și media anului anterior de studii minimum 8.00).

  • nu înregistrează venituri din alte surse (de ex.: contract de muncă sau contract de colaborare), cu excepția veniturilor din burse de excelență/de studii/de merit, burse sociale, pensii alimentare, pensii de urmaș, alocații sociale de stat. In situatia in care studentii/masteranzii vor fi admisi in programul de burse acestia vor fi nevoiti sa renunte la veniturile din aceste surse.

Toţi cei interesați sunt invitați să consulte Regulamentul concursului care cuprinde toate informațiile necesare privind înscrierea în concurs, documentele necesare a fi înaintate comisiei de analiză a dosarelor și de selecție a candidaților (a se vedea şi anexele la Regulament), dar şi alte detalii referitoare la desfăşurarea programului de burse.

Concursul se va desfășura în perioada: 9 ianuarie 2023 – 20 ianuarie 2023

Regulamentul concursului are caracter public și este disponibil pe site-ul https://energ.upb.ro/.

Informații suplimentare se pot obține şi la adresa de e-mail burse@romgaz.ro.

Succes tuturor candidaților!

Acord prelucrare date cu caracter personal

Regulament acordare burse ROMGAZ - UPB 2023

Scrisoare Motivationala

Economia Circulară într-un cadru internațional

Economia Circulară într-un cadru internațional

📣Cu ocazia Săptămânii Științei și Inovării la Madrid din acest an, vă invităm să participați la o nouă activitate propusă de 𝐂𝐢𝐫𝐜𝐮𝐥𝐚𝐫 𝐄𝐄𝐋𝐈𝐒𝐀 𝐂𝐨𝐦𝐦𝐮𝐧𝐢𝐭𝐲 în cadrul căreia veți avea ocazia să învățați prin joc despre Economia Circulară într-un cadru internațional.

👉Evenimentul se adresează studenților, dar și elevilor de liceu, și se va desfășura via Zoom. Vă puteți înscrie scanând codul QR din fotografie, până pe data de 16 noiembrie, ora 12:00.

🗓️ data: 18 noiembrie ⏳ ora: 18.00 – 20.00 (ora locală)

Vă așteptăm cu drag! ⚡️

POLIJOBS TE ANGAJEAZĂ!

POLIJOBS TE ANGAJEAZĂ!

POLIJOBS TE ANGAJEAZĂ!

Te așteptăm în perioada 𝟭𝟲-𝟭𝟳 𝗡𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟮, î𝗻 𝗛𝗼𝗹 𝗔𝗡 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗲𝗰𝘁𝗼𝗿𝗮𝘁, interval orar 10.00-17.00, la cea de-a V-a ediție a celui mai mare Târg Universitar de Cariere organizat de către Universitatea POLITEHNICA din București, prin intermediul POLIJobs.

𝗣𝗲𝘀𝘁𝗲 𝟲𝟬 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗮𝗻𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗼𝗽 𝗱𝗶𝗻 𝗱𝗼𝗺𝗲𝗻𝗶𝘂𝗹 𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻𝗲𝗿𝗶𝗲𝗶 au pregătit pentru tine numeroase oportunități de carieră: programe de burse, internshipuri, joburi part-time sau full-time, entry-level, middle-level sau senior level!

𝗖𝗼𝗺𝗽𝗮𝗻𝗶𝗶 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗶𝗰𝗶𝗽𝗮𝗻𝘁𝗲: Philip Morris, Nuclearelectrica, Societe Generale Global Solution Centre, Tema Energy, Schlumberger, BearingPoint, Adobe, Engie, NXP Semiconductors, Vodafone, Aectra Plastics, Turbomecanica, Infineon Technologies Romania, BCR, Aerostar S.A., AMS Osram, Schneider Electric, Sartorom Impex SRL, GMV, NHR Agropartners, Hilti, APA NOVA București, Tenaris Silcotub, Bosch, Enel, Stefanini Emea, SRI, DIGI | RCS & RDS, Rohde & Schwarz Topex S.A., Microchip Technology, Prysmian Group, JTI (JT International Romania), PREH Romania, Grupul Holchim Romania, Coca-Cola, Contec, Imsat, Onsemi, DSV, Comoti, PEPSICo, Cegeka Romania, Claritech, Akkodis, ICSI Râmnicul Vâlcea, Devhd | Premier ServiceNow Partner, BA Glass, Standul Carierei Feroviare, Axway Romania, Transfer Rapid, BRIARIS dealer IVECO, Orange Services, Bunge, Teletrans S.A., Schwarz Global Services Hub SCS, Haynespro Data SRL, SES Satellites, Heidelbergcement, Sisecam Automotive Romania, Serviciul de Telecomunicații Speciale, Renault, Altex, Metroul.

Vino și tu la cel mai important eveniment din domeniul tehnic, să afli care sunt job-urile disponibile, să interacționezi direct cu angajatorii și să aplici pentru jobul dorit!

Intră pe www.cariere.upb.ro pentru a descoperii care sunt companiile participante și joburile oferite!

Pentru î𝗻𝘀𝗰𝗿𝗶𝗲𝗿𝗶 𝗹𝗮 𝗲𝘃𝗲𝗻𝗶𝗺𝗲𝗻𝘁, vă rugăm să accesati 𝗹𝗶𝗻𝗸𝘂𝗹: https://tinyurl.com/27wktw6u

Detalii suplimentare despre organizarea evenimentului, puteți afla la: Email: polijobs@upb.ro Website: www.cariere.upb.ro

Listele cu studenții care vor beneficia de bursele sociale, de performanță și de merit grad 1 și 2, pe parcursul semestrului I al anului universitar 2022-2023.

Sunt disponibile listele cu studenții care vor beneficia de bursele sociale, de performanță și de merit grad 1 și 2, pe parcursul semestrului I al anului universitar 2022-2023.

Listele se regăsesc atât pe platforma MS Teams, canalul Administrativ, secțiunea Files/Burse, cât și pe platforma curs.upb.ro, secțiunea Administrativ.

Fiecare student se poate identifica în funcție de numărul matricol, pe care îl găsiți în contul de student, secțiunea Date Personale.

Felicitări tuturor și succes!⚡️

Burse semestrului I

Toate informațiile despre burse semestrului I, anul universitar 2022-2023 le găsiți pe MSTeams canalul 02_Energ_Administrativ_2022 !

O echipa de cadre didactice si doctoranzi de la Facultatea de Energetica reprezinta UPB in proiectul european WEDISTRICT.

O echipa de cadre didactice si doctoranzi de la Facultatea de Energetica reprezinta UPB in proiectul european WEDISTRICT.

Educație pentru piața muncii

Proiectul Educație pentru piața muncii și-a deschis porțile spre recrutarea grupului țintă.

Dacă te interesează viitorul tău în domeniul energetic, te încurajăm să participi la selecție. Locurile sunt limitate, iar perioada de înscriere se încheie pe 22.10.2022.

PROGRAMAREA pentru semnarea Contractelor de studii la secretariatul faculății

PROGRAMAREA pentru semnarea Contractelor de studii la secretariatul faculății conform programării pe grupe -afisata mai jos:

Va rugam sa respectati aceasta programare și sa aveți buletinul la dumneavoastra!

CONCURSUL DE CREAȚII VIDEO „ENERGETICA ÎN 30 DE SECUNDE”

CONCURSUL DE CREAȚII VIDEO „ENERGETICA ÎN 30 DE SECUNDE”

Ești student la Energetică?

Ai talent la grafică?

Super! Înscrie-te la concursul „ENERGETICA ÎN 30 DE SECUNDE” până pe 17 octombrie 2022 și creează un video cu o durată de cel puțin 30 de secunde până pe 28 octombrie 2022 despre domeniul Energetic.

Ai șansa să câștigi 1200 lei (Premiul I), 900 lei (Premiul II) sau 600 lei (Premiul III).

Vrei o sugestie? Vorbește-ne despre ce înseamnă pentru tine Energetica, cum putem să limităm încălzirea globală, cum putem proteja mediul înconjurător, cum se produce energia, ce înseamnă eficiența energetică.

In Memoriam Prof. emerit dr. Ing. Valeriu Nicolae PANAITESCU

Regretăm profund trecerea în nefiinţă a dragului nostru coleg, profesor emerit dr. ing. Valeriu Nicolae PANAITESCU, dascăl cu vocație și un om de o aleasă noblețe sufletească, care a dăruit peste 55 de ani din viață carierei academice în cadrul Departamentului de Hidraulică, Mașini Hidraulice și Ingineria Mediului, de la Facultatea de Energetică a Universității POLITEHNICA din București. Valeriu Nicolae Panaitescu s-a născut pe 13 aprilie 1940, la Turnu Măgurele, judeţul Teleorman. A decedat în data de 3 octombrie 2022, la București.

Studii și specializări:

A studiat la Institutul Politehnic Bucureşti, Facultatea de Energetică, secţia Hidroenergetică şi Maşini Hidraulice, în perioada 1958-1964, obținând diploma de inginer, cu media anilor de studii 9,60 şi nota 10 la Examenul de Stat (Diplomă de Merit, Şef de promoţie).

A obținut diploma de doctor inginer, specialitatea Hidraulică teoretică, în 1974, pentru teza Contribuţii la studiul mişcării fluidelor vâscoase în domeniul numerelor Reynolds mici şi mijlocii, cu referire la tranziţia de la mişcarea laminară la mişcarea turbulentă, teză elaborată sub coordonarea acad. prof. dr. docent Dumitru Dumitrescu.

A urmat o specializare în perioada octombrie 1974 - ianuarie 1975, în U.R.S.S., la Institutul Politehnic din Sankt Petersburg şi la Institutul Energetic din Moscova. În perioada 1993-2011, a fost profesor asociat, profesor invitat, respectiv a efectuat numeroase stagii de studii/cercetare în Franța (ENSIMEV - Universitatea din Valenciennes; Universitatea Jean Monnet din Saint-Etienne; Institutul Naţional Politehnic din Toulouse; ENSHMG - Institutul Naţional Politehnic din Grenoble), Italia (International Centre for Mechanical Sciences, Udine; Universitatea de Studii din Trento), U.K. (Universitatea din Greenwich) și Rusia (Universitatea Tehnică din Sankt Petersburg).

Funcții și locuri de muncă:

După obținerea diplomei de inginer, a lucrat ca inginer montaj, mai întâi pe Şantierul de Montaj Bistriţa Bacău (01 septembrie 1964 - 01 august 1966), apoi la Întreprinderea Energomontaj Bucureşti (01 august 1966 - 01 mai 1967).

Din 1967 și până la finalul vieții sale, și-a derulat întreaga carieră în cadrul Departamentului de Hidraulică, Mașini Hidraulice și Ingineria Mediului, din Facultatea de Energetică a Universității POLITEHNICA din București. Și-a început cariera didactică ca asistent universitar (cumul de funcții, 01 noiembrie 1966 - 01 mai 1967) la Institutul Politehnic Bucureşti (IPB), iar din data de 01 mai 1967 a devenit asistent universitar titular la IPB - actuala Universitate POLITEHNICA din București (UPB). A parcurs toate etapele universitare, devenind șef de lucrări la 15 septembrie 1974, conferenţiar la 15 februarie 1981, profesor universitar între 15 februarie 1991 și 30 septembrie 2010 în cadrul UPB. S-a pensionat la 1 octombrie 2010, dar și-a continuat activitatea în calitate de profesor consultant conducător de doctorat, iar de la 1 martie 2012 a devenit profesor universitar emerit în cadrul UPB.

Prin rezultatele valorificate prin elaborare și publicare de lucrări științifice, respectiv prin cărțile sale - consacrate drept cărți de referință în domeniu, Profesorul Valeriu Nicolae Panaitescu va dăinui mereu drept una dintre personalitățile marcante din domeniul Mecanicii fluidelor și Teoriei stratului limită.

Dumnezeu să-l odihnească în pace!

ERASMUS

ATHENS

ATHENS

Dear students,

🔷 Don't miss out on your ATHENS experience!

You still have time to sign up for the ATHENS program until the 4th of October!

🟢 Network of 15 European Universities

🟢 1 intensive week in Europe: 30 hours of scientific course and final project

🟢 10 hours of "European Dimension" cultural activities

🟢 ATHENS session: 12th -19th November 2022

🟢 Deadline for registration: 4th of October

📝To apply go to http://athensnetwork.eu

Pentru a aplica la acest program este obligatoriu ca studenții să parcurgă etapele de mai jos:

  • Accesarea website-ului ATHENS și crearea unui cont pentru selectarea universității și a cursurilor pe care doresc să le urmeze http://athensnetwork.eu/
  • Descărcarea și completarea Formularului de înregistrare și a formularului Student Commitment, pe care să le transmită semnate la adresa de e-mail international@upb.ro

Programul ATHENS se desfășoară de două ori pe an, în lunile martie si noiembrie, si cuprinde cursuri științifice și activități culturale. La încheierea sesiunii se organizează o examinare și se acordă diploma cu puncte de credit.

Cazare cămine

În perioada 29.09 – 01.10.2022 cazarea se va face la sediul facultății de Energetică, în Sala de Consiliu, etajul 1 (lângă Decanat și secretariatul facultății).

Se vor afișa listele programărilor în ordine alfabetică și zi calendaristică programată, în funcție de anul de studiu și categoria studenților.

Programările, pot suferi mici modificări, dar în principiu se vor desfășura astfel:

  • Joi 29 septembrie 2022**, Sala de Consiliu ora 8.00 – 19.00 studenții anul I Licență și anul I Master – integraliști și doctoranzi.
  • Vineri 30 septembrie 2022, Sala de Consiliu ora 8.00 – 17.00 studenții*** anul II Licență*** integraliști și n-1, n-2 și anul III Licență integraliști și n-1, n-2, anul II Master integral,*** anul I Master*** n-3 … n-14.
  • Sâmbătă 01 octombrie 2022, Sala de Consiliu ora 8.00 – 17.30 studenții anul IV integral, anul II Licență n-3…n-14, anul III Licență – n-3…n-14 .

Programările sunt stabilite pentru a se procesa 10 contracte de cazare în jumătate de oră. 

Este indicat să respectați intervalul programat, nu veniți decât maxim cu o jumătate de oră mai devreme.

În cazul în care unul dintre studenți nu se regăsește pe listele afișate, este rugat să se adreseze în scris la adresa de e-mail camine.energetica@upb.ro .

Cazare doctoranzi

În atenția doctoranzilor facultății de Energetică

doctoranzii care au solicitat cazare în camin trebuie să dovedească statulul de doctorand prin completarea și semnarea acestei cereri, care se aduce în original la comisia de cazare în ziua programată cazării doctoranzilor.

DECAN: Prof.dr.ing. Lăcrămioara Diana ROBESCU

ANUNȚ CAZARE FACULTATEA DE ENERGETICĂ

Primirea cererilor de cazare ale studenților Facultății de Energetică pentru anul universitar 2022-2023, valabil tuturor ciclurilor de învățământ Licență, Master și Doctorat se va încheia joi, 22 septembrie 2022, ora 16:00. Ulterior acestei date nu se mai centralizează cererile de cazare trimise prin e-mail sau modificate în platforma cazărilor.

În curând se va afișa programarea cazărilor care se va efectua la sediul facultății în perioada 30.09.2022 – 02.10.2022, planificată pe anii de studiu.

Desfășurarea procesului de cazare, condițiile și programarea vor fi comunicate pe site-ul Facultății de Energetică, după aprobarea acestora în Consiliul de Administrație al UPB.

DECAN: Prof.dr.ing. Lăcrămioara Diana ROBESCU

Internship CNE Cernavoda 2022

📝 Înscriere: până pe 19.09.2022!

🔍 Oferim 27 de locuri de internship pentru absolvenții de studii superioare de licență/master și masteranzii în curs, cu o indemnizație lunară brută de 3852 lei!

➡️ Vino alaturi de echipa Nuclearelectrica și hai să generăm împreună energie curată la standarde de excelență!

😀 Fii parte din următoarea generație de nucleariști!

Descoperă mai multe: https://www.nuclearelectrica.ro/.../programul-internship.../

UPB & Crystal System Academy organizează cursul – DATA SCIENCE

UPB & Crystal System Academy organizează cursul – DATA SCIENCE

“Digitalizarea” este un termen în vogă în cadrul oricărei discuții de business în zilele noastre, iar acest curs are ca scop dezvoltarea sau îmbunătățirea abilităților de care ai nevoie pentru cariera ta.

Cursul este organizat de Crystal System Academy & Universitatea Politehnica din București.

Pregătirea este desfășurată într-un mediu profesionist de către experții de Data Analytics din cadrul companiei Crystal System folosindu-se noile tehnologii și instrumente digitale.

Pentru a participare nu sunt necesare cunoștințe avansate în domeniul IT sau Matematică & Statistică, dar reprezintă un avantaj. Cursul se va desfășura exclusiv în limba Engleză.

Absolvenții cursului vor primi certificate de finalizare a cursului și premii.

De asemenea, studenții vor avea oportunitatea de angajare în cadrul Companiei Crystal System.

Subiectele cursurilor vor fi:

  • Data Science in a business context

  • Math and statistics fundamentals for Data Science

  • Python Programming

  • Python programming for Data Science

  • Data Science with Python

  • Artificial Intelligence and Machine Learning

  • Web Scraping with Beautiful Soup

  • ML Data Wrangling & Manipulation

  • Data Science Case Study Project, Real databases from various fields

Baze de date reale din diverse domenii

Cursul va avea loc începând cu data de 17.10.2022

Link de inregistrare: AICI

Cursuri facultative

Facultatea de Energetică oferă în anul universitar 2022-2023 următoarele cursuri facultative:

  1. Tehnologia cloud aplicată în domeniul ingineriei energetice - 3 cst, semestrul I; cursul se desfășoară în colaborare cu Crystal System în Laboratorul Crystal Industria 4.0, sala 201 CET

  2. Industria 4.0 - Managementul datelor industriale - 3 cst, semestrul al II-lea, cursul se desfășoară în colaborare cu Crystal System în Laboratorul Crystal Industria 4.0, sala 201 CET

  3. Economia circulară în orașe inteligente - 3 cst, semestrul I, cursul se desfășoară în colaborare cu parteneri din alianța de universități europene EELISA

Disciplinele facultative se organizează în regim cu taxă, total 90 lei/curs (1 cst= 30 lei).

Studenții interesați sunt rugați să depună o cerere la Secretariatul facultății până pe data de 30 septembrie, în care să specifice anul de studii, grupa, specializarea și cursul/cursurile pentru care optează.

Compania Air Liquide - Recrutare tineri absolventi

📢Do you want to become the Talent of the future?

🆙 Join ALLEX program as a full-time employee for unlimited contract.

The right ALLEX profile has:

Engineering master’s degree or Business degree

✔️Maximum 3 years of work experience, showing early signs of leadership potential

✔️English fluency written and spoken & strong communication skills

✔️Project management skills could be an advantage

✔️Capacity to work in an international environment and the availability to travel

✔️Curiosity and opened mindset to discover new ideas

✔️Willingness to learn new things outside of your comfort zone

💡As an ALLEX you will:

✔️Directly hold a position of responsibility e.g. in Project Engineering or Management , working on projects such as efficiencies, Integrated Cylinder Operation Program, Integrated Bulk Operation Program, Access EU funding/subsidies, efficiency programs, sustainability; work on energy transition (i.e hydrogen)

✔️Gain experience working abroad for two project assignments within Europe (3 months each)

✔️Benefit from an international network: through events, development programs and mentoring

✔️Discover new business lines and working environment

✔️Constantly increase your knowledge about what our customers do

✔️Be inspired by your colleagues in our office in Bucharest and other countries

📢The ALLEX (Air Liquide Leading Excellence) training and development program offers a cross-functional exposure within and across business functions to provide a holistic view of the company. The program aims at integrating fresh graduates into the Group to build their leadership and business acumen through a challenging, fast-paced rotation experience at the early stages of their professional career. This is your chance to combine an interesting entry position with a graduate program.

📧 For more information about the programme send an email to andreea.ciubotaru@airliquide.com.

Cazare pe perioada restanțelor

Studenții care au nevoie de cazare pe perioada restanțelor se pot caza în caminul P4, tariful fiind 15 RON/zi.

Pentru cazare trebuie mers direct la caminul P4.

ANUNȚ CAZARE FACULTATEA DE ENERGETICĂ

Cazările studenților Facultății de Energetică pentru anul universitar 2022-2023 se vor desfășura în conformitate cu regulile generale privind cazările în Universitatea POLITEHNICA din București în anul universitar 2022-2023, respectând prevederile stabilite de Consiliul de Administrație al UPB.

Categoriile de studenți cazați scutiți de plata taxei de cazare, conform Legii nr.1/2011, Contractului colectiv de muncă din învățământ, Legii nr. 272/2004, HG nr. 844/2008 și OMEN nr.3130/2019, sunt:

  1. copii de cadre didactice și didactic auxiliar aflați în activitate sau pensionați, (reducere 100%);
  2. bursieri ai statului roman, (reducere 100%);
  3. studenți străini scutiți de plata taxelor de școlarizare, (reducere 100%);
  4. orfani de un părinte sau ambii părinți, (reducere 100%);
  5. studenți cu dizabilități, (reducere 50%);
  6. studenți aflați în regim de protecție specială (reducere 100%).

Studenții cazați care se încadrează într-o categorie ce beneficiază de gratuitate/reducere pentru plata taxei de cazare, conform prevederilor legale, se vor prezenta cu următoarele documente în original/copie la Comisia de cazare a facultății (vor fi păstrate de comisie):

  • adeverință fiu cadru didactic/didactic auxiliar/cadru didactic pensionar, vizată de Inspectoratul Școlar Județean sau universitate (modelele de cereri se pot descărca de aici; chiar dacă nu se respectă acest format toate cererile trebuie să conțină informațiile și semnăturile din modelele prezentate – în caz contrar nu vor fi luate în considerare) – în original;

  • certificat de deces părinte/părinți - copie;

  • adeverință de handicap pentru persoanele în cauză (conform Legii 448/2006,  art.16 alin.(8)) - copie;

  • adeverință de la centrul de plasament/certificate de deces - copie;

  • urmași ai eroilor revoluției din 1989 - copie.

STUDENȚI ANUL II, III și IV

Studenții anilor II, III și IV (licență) și II-master trebuie să își completeze cererile de cazare din contul de student.

Fără cererea de cazare completată în contul de student nu este posibilă cazarea.

STUDENȚI ANUL I

Studenții înmatriculați în anul I- licență și I – master care doresc să ocupe un loc în cămin sunt rugați, indiferent de opțiunea pe care au făcut-o la înscriere/înmatriculare, să transmită cererea de cazare la adresa camine.energetica@upb.ro în care să specifice doleanța de a fi cazați și eventuale dorințe (colegi de cameră, studenți ai Facultății de Energetică etc.). Vă rugăm ca e-mail-ul să conțină obligatoriu numele și prenumele solicitantului.

Desfășurarea procesului de cazare, condițiile și programarea vor fi comunicate pe site-ul Facultății de Energetică în luna septembrie, după aprobarea acestora în Consiliul de Administrație al UPB.

Anul universitar 2022-2023 va începe luni, 03 octombrie 2022.

DECAN: Prof.dr.ing. Lăcrămioara Diana ROBESCU

CERERE CAZARE ANUL I - FACULTATEA DE ENERGETICĂ

ANUNȚ CAZARE FACULTATEA DE ENERGETICĂ

Cazările studenților Facultății de Energetică pentru anul universitar 2022-2023 se vor desfășura în conformitate cu regulile generale privind cazările în Universitatea Politehnica din București în anul universitar 2021-2022, respectând prevederile stabilite de Consiliul de Administrație al UPB.

Categoriile de studenți cazați scutiți de plata taxei de cazare, conform Legii nr.1/2011, Contractului colectiv de muncă din învățământ, Legii nr. 272/2004, HG nr. 844/2008 și OMEN nr.3130/2019, sunt:

  1. copii de cadre didactice și didactic auxiliar aflați în activitate sau pensionați, (reducere 100%);
  2. bursieri ai statului roman, (reducere 100%);
  3. studenți străini scutiți de plata taxelor de școlarizare, (reducere 100%);
  4. orfani de un părinte sau ambii părinți, (reducere 100%);
  5. studenți cu dizabilități, (reducere 50%);
  6. studenți aflați în regim de protecție specială (reducere 100%).

Studenții cazați care se încadrează într-o categorie ce beneficiază de gratuitate/reducere pentru plata taxei de cazare, conform prevederilor legale, se vor prezenta cu următoarele documente în original/copie la Comisia de cazare a facultății (vor fi păstrate de comisie):

  • adeverință fiu cadru didactic/didactic auxiliar/cadru didactic pensionar, vizată de Inspectoratul Școlar Județean sau universitate (modelele de cereri sunt anexate: chiar dacă nu se respectă acest format toate cererile trebuie să conțină informațiile și semnăturile din modelele prezentate – în caz contrar nu vor fi luate în calcul) – în original;
  • certificat de deces părinte/părinți - copie;
  • adeverință de handicap pentru persoanele în cauză (conform Legii 448/2006,  art.16 alin.(8)) - copie;
  • adeverință de la centrul de plasament/certificate de deces - copie;
  • urmași ai eroilor revoluției din 1989 - copie.

STUDENȚI ANUL II, III și IV

Studenții anilor II, III și IV (licența) și II-master trebuie să își completeze cererile de cazare din contul de student.

Fără cererea de cazare completată în contul de student nu este posibilă cazarea.

STUDENȚI ANUL I

Toți studenții de anul I- licență și I - master vor beneficia de un loc în căminele facultății. După finalizare înmatriculărilor ciclurilor de licență și masterat pentru sesiunea SII, vom reveni cu informații și documente necesare.

Desfășurarea procesului de cazare, condițiile și programarea vor fi comunicate pe site-ul Facultății de Energetică, după aprobarea acestora în Consiliul de Administrație al UPB.

DECAN: Prof.dr.ing. Lăcrămioara Diana ROBESCU

Cazarea studenților pe timpul vacanței de vară

In urma întâlnirii conducerii Universității POLITEHNICA din București cu studenții senatori, din data de 20/06/2022, s-au luat o serie de decizii cu privire la cazarea studenților pe timpul vacanței de vară. Documentul care conține aceste decizii este disponibil aici (vezi linkul de mai jos).

Programare pentru inscrierea la examenul diploma

Marți 21 iunie – specializarea ISE +ME

Miercuri, 22 iunie – specializarea ETI + HE

Joi, 23 iunie – specializarea ETN + ETM

Vineri, 24 iunie – specializarea TE

SESIUNE SPECIALĂ DE REEXAMINARE

Sesiunea speciala de reexaminare s-a afisat aici: https://energ.upb.ro/studenti/examene/restanta

SESIUNE SPECIALĂ DE REEXAMINARE

Studenții de la studii de licență (Anul IV) cu 1 sau 2 restanțe vor putea susține la cerere examenele rămase nepromovate în perioada 21 - 23 iunie 2022

Cererile pentru susținerea reexaminărilor se trimit pe adresa de email a facultății (secretariat.energetica@upb.ro) până Luni 20 iunie, ora 9:00

Wetskills Water Challenge Romania 2022

Dragi studenți,

Vă invităm să participați la Wetskills Water Challenge Romania 2022, o experiență unică în care vei aborda provocările din lumea reală a apei!

Evenimentul va avea loc în perioada 24 iunie- 6 iulie 2022 la Facultatea de Energetică, Universitatea POLITEHNICA din București.

Veți lucra în echipe multidisciplinare în care veți avea ocazia să stabiliți conexiuni cu alți studenți/tineri profesioniști internaționali din domeniul apei, pentru a dezvolta soluții inovatoare la studii de caz reale furnizate de sectorul apei.

Persoane de contact: prof.dr.ing. Diana Robescu, diana.robescu@upb.ro ș.l.dr.ing. Ștefan Simionescu, stefan.simionescu@upb.ro

Premiul de Excelență pentru ”Angajamentul în continuarea tradiției energeticii românești”

Premiul de Excelență pentru ”Angajamentul în continuarea tradiției energeticii românești”

Ioana Stan, membru fondator AIEE - Asociația Inginerilor Energeticieni și Electricieni, a primit Premiul de Excelență pentru ”Angajamentul în continuarea tradiției energeticii românești” în cadrul Galei Focus Energetic ”Doamne în Energie”, organizată în data de 23 mai 2022.

Felicitări Ioana Stan , felicitări tuturor Doamnelor din Energie pentru Premiile de Excelență primite în cadrul Galei Focus Energetic ”Doamne în Energie”!

⚡️Mulțumiri și aprecieri Focus Energetic pentru organizarea evenimentului!

Crystal Data Science Workshop

Crystal Data Science Workshop

explore 2023 Technology Award.

explore 2023 Technology Award.

Dragi studenți care doresc să modeleze viitorul, vă invităm să participați la competiția explore 2023 Technology Award.

Dacă aveți o idee, pentru o soluție inovatoare pe tema sustenabilității, vă invităm să o înscrieți în competiție realizând un video de 100 de secunde pana pe 30 iunie 2022. Puteți câștiga produse și software Phoenix Contact în valoare de 3.000 de euro, iar cele mai bune 20 de echipe vor fi invitate în Germania pentru marea finală. Știm că românii au multe idei inovative, haideți să le punem în practică cu ajutorul tehnologiei de conectare, electronicii și automatizării.

Mult succes!

Află detalii ➡️

#explore2023technologyaward

“WE-inTech” Program

“WE-inTech” Program

The “WE-inTech” Program, an exciting global initiative to empower women, organized by Arçelik in Turkey, Arctic in Romania, Defy in South Africa and Dawlance in Pakistan.

The “WE-inTech” Program aims to encourage more women to enter and take up careers in engineering and other STEM fields, while also promoting Research and Development (R&D) and innovation on a global scale.

The program is applicable to all women who are currently in their 3rd or 4th year of their undergraduate studies in subjects related to engineering, science, and technology. While the program’s primary goal is to promote ‘Next Generation R&D’, we are committed to encouraging women to engage with R&D and engineering professions, therefore only applications from female students will be considered.

Throughout the virtual 3-day workshop, students will have the opportunity to meet with researchers from all over the world and as well as teams from Arçelik, Arctic, Defy, Dawlance to transform innovative ideas into applied solutions. Additionally, workshop attendees will also work on developing products and business models that add value to society in design-oriented thought leadership sessions.

Students eligible to participate will work on ongoing programs at our companies, while also receiving mentorship and support provided within the program’s scope, which will then carry on for a year after the program. Furthermore, students will also benefit from internships and job opportunities for open positions at our companies, following completion of the workshop.

We will be accepting applications for the program between April 29th and May 23rd, 2022.The workshop itself will take place between June 24-26, 2022.

We kindly request that you share this information about the program with relevant audiences. Details and the e-announcement for the program can be found at: www.we-intech.com .

Anunț pentru studenții anului 2 - Prezentare specializari Facultatea de Energetica

Dragi studenți,

Vineri, 13 mai 2022, începând cu orele 17.00 pe platforma TEAMS se va organiza o ședință virtuală cu studenții anului 2 pentru prezentarea specializărilor din cadrul Facultății de Energetică. Accesarea platformei TEAMS se face cu numele de utilizator şi parola UPB (la fel ca şi pe MOODLE), iar ȋntâlnirea se poate accesa la link-ul următor: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a9TfoX0pVYaOR1YH78YJ7DDVbv0X8abw1TUM2Kdz53O01%40thread.tacv2/1652158898473?context=%7b%22Tid%22%3a%222d8cc8ba-8dda-4334-9e5c-fac2092e9bac%22%2c%22Oid%22%3a%22676921b2-7334-4d64-ac47-0145d938a905%22%7d

ENERGY DATA HACK 2022

ENERGY DATA HACK 2022

THE HACKATHON ON THE USE OF ENERGY DATA, ORGANIZED BY THE FRENCH MINISTRY OF THE ARMED FORCES

For its second edition, from May 23 to June 6, the ENERGY DATA HACK 2022 will virtually bring together hundreds of French and European students, public officials and partners around concrete challenges to advance the thinking on a major challenge for the French Ministry of the Armed Forces: the use of energy data.

OFFER YOUR STUDENTS THE OPPORTUNITY TO PRACTICE THEIR ACADEMIC LEARNING

ON CONCRETE CHALLENGES WITH INTERNATIONAL TEAMS!

*data science, data analysis, social hacking, data visualization

On the agenda: masterclasses, conferences, coaching by business experts in data science, energy strategy and intelligence…

The Energy Data Hack encourages teams to leverage their ability to build innovative approaches to the challenges.

A valuable experience in all sectors of activity with challenges relating to the major current topics of energy and data.

The Energy Data Hack is also an opportunity for participants to develop their professional network and win prizes!

Become an event partner: depending on the number of participating students from your university, benefit from an interview or masterclass with a business expert from the Ministry !

Contact: carine@lacapsule.co or valerie.plier@intradef.gouv.fr

OPEN4U, un program dedicat studenților la licență și master

Programul Open4U Internship OMV Petrom continuă și anul acesta.

Ești student sau masterand, pasionat de industria de energie și nerăbdător să pui în practică ce ai învățat? Vrem să te cunoaștem!

Te așteptăm vara aceasta să faci primii pași în carieră alături de echipa OMV Petrom.

Află mai multe detalii și înscrie-te chiar acum: https://bit.ly/3O81LbK

Te susținem cu energie!

Prezentare programe masterat

Prezentare programe masterat

Marti, 19.04.2022, la ora 18 are loc intalnirea cu anul IV pentru prezentarea programelor de masterat si a etapelor de admitere.

Intalnirea are loc pe MSTeams pe canalul 02-ENERG-Administrativ-2021, canalul Prezentare programe masterat:

https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3af034d103f64444f09d147f2e021e0065%40thread.tacv2/Prezentare%2520programe%2520de%2520masterat?groupId=8ac47ab0-5409-42da-9bdd-c3006467ae99&tenantId=2d8cc8ba-8dda-4334-9e5c-fac2092e9bac

Agenda intalnirii este:

  • Introducere.......... 5'
  • Prezentare programe.......30 '
  • Prezentare admitere.............5'
  • Q&A....5'

”The Art of Economic Diplomacy - Career Choices in the International World”.

Mâine, 19 aprilie, ora 11.00, va avea loc o conferință organizată în parteneriat cu Ambasada Israel în România - ”The Art of Economic Diplomacy - Career Choices in the International World”.

Prezentarea va fi susținută de doamna Bareket Knafo, Head of Israel’s Economic and Trade Missions, având ca scop si recrutarea de studenti care să lucreze in cadrul Ambasadei.

Evenimentul are loc online pe platforma MSTeams.

Link-ul de conectare este:

https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3aZLmP4Mq1caFKn675Pt4wiZ8qZDKequGQYz2fM3t5UwY1%40thread.tacv2/1650266806008?context=%7b%22Tid%22%3a%222d8cc8ba-8dda-4334-9e5c-fac2092e9bac%22%2c%22Oid%22%3a%22b3def788-6486-4e80-a6d6-ac4a64692306%22%7d

Pentru participare vă rugăm să vă înscrieți la link-ul https://rb.gy/ucqhfd.

Ai idei smart? Pune-le în lumină în cadrul concursului „Energie la raft”

Ai idei smart? Pune-le în lumină în cadrul concursului „Energie la raft”

Ai idei smart care pot fi implementate pentru a spori eficiența energetică? Atunci ești persoana potrivită pentru noua provocare lansată de Kaufland!

Între 13 și 21 aprilie, Kaufland România și Universitatea Politehnica din București – Facultatea de Energetică (UPB-ENG) te invită să te înscrii la Concursul „Energie la raft”, o competiție deschisă tuturor studenților interesați de proiecte și soluții inovatoare în aria eficienței energetice. Cele mai valoroase propuneri vor fi răsplătite cu premii în bani și vor putea fi puse în aplicare în magazinele, depozitele sau birourile Kaufland.

Competiția include 3 teme principale, pentru care se pot înscrie atât proiecte realizate individual, cât și proiecte de grup, în funcție de preferințele studenților:

  • Soluții de eficiență energetică pentru îmbunătățirea instalațiilor energetice (frigorifice, iluminat, climatizare, ventilație) pentru magazine și depozite Kaufland.
  • Soluții de eficiență energetică pentru optimizarea parametrilor instalațiilor electrice.
  • Soluții pentru ameliorarea consumului energetic în magazine, depozite sau birouri.

Calendarul și etapele de concurs

13 – 21 aprilie, Înscrierea participanților – individual sau în echipe de maximum 3 participanți. Înscrierea se va realiza prin completarea unui Formular care va conține datele de identificare ale participanților și o declarație de consimțământ pentru prelucrarea datelor personale și cesionarea dreptului de autor. Formularul se va completa și depune la secretariatul Facultății de Energetică.

21 – 25 aprilie, Programarea vizitelor de lucru în locațiile Kaufland – după finalizarea înscrierilor, participanții vor fi invitați să efectueze vizite de familiarizare cu echipamentele și instalațiile din locațiile Kaufland.

27 - 29 aprilie, Vizite în locațiile Kaufland (magazine, depozite, birouri) – în această etapă, participanții vor efectua vizite în locații și vor obține toate informațiile tehnice și economice necesare pentru realizarea proiectelor. De asemenea, participanții vor beneficia de suport tehnic pe întreaga perioadă a pregătirii proiectelor pentru concurs.

23 mai - 03 iunie, Predarea proiectelor și susținerea acestora în fața unei comisii de selecție

06-12 iunie, Jurizarea proiectelor – jurizarea se va efectua ținând cont de următoarele criterii: posibilitatea tehnică de implementare a proiectului, raportul cost/câștig economic rezultat din implementare, caracterul inovativ al proiectului și impactul asupra magazinului.

13 – 30 iunie, Premierea câștigătorilor – cele mai valoroase proiecte înscrise în concurs vor fi răsplătite cu premii, după cum urmează:

  • Premiul I – 6.750 lei (2.250 lei / persoană, pentru o echipă de 3 persoane)
  • Premiul II – 4.500 lei (1.500 lei / persoană, pentru o echipă de 3 persoane)
  • Premiul III – 3.000 lei (1.000 lei / persoană, pentru o echipă de 3 persoane).

Pentru jurizare, comisia va ține cont de criteriile următoare:

  • Posibilitatea tehnică de implementare a proiectului – 30%
  • Raportul cost/câștig economic rezultat din implementarea proiectului – 30%
  • Caracterul inovativ al proiectului – 20%
  • Impactul asupra magazinului și oamenilor rezultat din implementarea proiectului – 20%

Pentru mai multe informații legate de concurs vă rugăm să vă adresați domnului Conf.dr.ing. Lucian TOMA, la adresa de email lucian.toma@upb.ro, sau consultați REGULAMENTUL concursului.

Mult succes tuturor participanților!

IT For All

IT For All

INFORMATII GENERALE

Registration: 07.03.2022 – 23.03.2022

Start: 28.03.2022

Duration: 28.03.2022 – 31.05.2022

Final Exam: 29.05.2022

Online: University POLITEHNICA of Bucharest (UPB) and Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University (ChNU)

Vrei să-ți dezvolți cariera în domeniul IT fără să plătești nimic?

Ți s-a ivit o oportunitate extraordinară de a participa la cursul gratuit „IT FOR ALL” organizat de Crystal System în cadrul Facultății de Energetică din Universitatea POLITEHNICA din București și în cadrul Facultății de Economie din Universitatea Națională „Iuri Fedkovîci” din Cernăuți în perioada 28 Martie – 31 Mai 2022.

“Digitalizarea” este un termen la modă în cadrul oricărei discuții de afaceri în zilele noastre, care influențează fiecare companie, indiferent de industria din care face parte, precum și educația, prin modul nostru de viață și de gândire, indiferent de domeniul în care activezi tu ca și individ. Pentru a avea succes în cariera ta, indiferent de nivelul tău de pregătire profesională, competențele IT la ora actuală sunt obligatorii.

In perioada 28 Martie – 31 Mai 2022, Crystal System – una dintre cele mai de succes companii de inginerie și consultanță IT din Sud-Estul Europei – va organiza în cadrul Facultății de Energetică de la Universitatea Politehnică din București un curs gratuit de programare.

Subiectele cursului vor fi:

– Algoritmică

– Programare în limbajul ABAP (SAP)

– Baze de date

Participarea la curs este gratuită și nu sunt necesare competențe deosebite în domeniul IT.

La sfârșitul cursului „IT FOR ALL”:

veți dobândi cunoștințe IT fundamentale de la profesioniștii Crystal System, care vă vor permite sa va însușiți deprinderi in domeniu alături de o expertiză digitală de top; veți primi gratuit Certificatul Crystal, după participarea la examen, recunoscut în semn de excelență în domeniul IT; primele 5 locuri vor primi un premiu valoros oferit de compania Crystal System. De asemenea cei mai buni studenți vor avea oportunitatea de a se angaja în domeniul IT în cadrul Crystal System sau al partenerilor noștri.

Pentru a vă înregistra gratuit până în data de 23 Martie 2022 click https://survey.crystal-system.eu/index.php?r=survey/index&sid=268297&lang=en

Programele Educationale 2022 – Internship de Vara, respectiv Bursele Private Roberto Rocc

Programele Educationale 2022 – Internship de Vara, respectiv Bursele Private Roberto Rocc

Ca in fiecare an, asteptam studenti ambitiosi si dornici de invatare, pentru a le oferi:

In cazul internship-ului, o experienta reala de munca, lucrand pe un proiect cu impact in business; anul acesta vom continua si seria de training-uri cu focus pe imbunatatirea abilitatilor soft, astfel incat internii nostri sa beneficieze de un pachet complet de dezvoltare. In cazul burselor private, o recunoastere in plus pentru excelenta academica, cu scopul de a le sustine efortul timp de un an de zile, fara nicio obligatie fata de companie
Procesul de selectie va incepe pe data de 4 aprilie 2022, aceste programe adresandu-se studentilor inrolati incepand cu anul 2, nivel licenta si pana la Master 2, inclusiv.

Un alt criteriu important este cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/ avansat.

Va incurajam sa impartasiti invitatia noastra inspre studenti pe toate canalele disponibile, folosind in masura posibilitatilor si materialele din atasament.

Studentii se pot inscrie prin completarea acestui formular: https://forms.office.com/r/eGxrdPPrF9

Pentru orice alte informatii, ii puteti indruma sa ne trimita un e-mail la adresa aseres@tenaris.com

Innovation Labs

Innovation Labs este un ecosistem de inovare, centrat pe un program de formare, la nivel național, ce oferă tinerilor experiența unui start-up tehnic, în cadrul unui program intens de mentorat de până la cinci luni. Pe scurt - programul de accelerare Innovation Labs este un program universitar de accelerare pentru start-up-uri bazate pe tech (în general startup-uri bazate pe soluții IT, software/ hardware/ applied engineering), early-stage (start-up-uri la început de drum), equity-free (start-up-urile nu cedează acțiuni în schimbul programului de suport), free of charge (program oferit gratuit)

  • structurat sub forma unui program de 5 luni de mentorat, suport tehnic și de business, evenimente de prezentare, facilitate de conexiuni în ecosistem și expunere media.

Cui se adreseaza programul Innovation Labs?

Programul este adresat studenților, tinerilor absolvenți și cercetătorilor din facultăți tehnice și complementare, orientându-i în drumul de la o idee inovativă la un produs viabil, ancorat în piață și susținut de nevoi ale unor utilizatori reali; cu accent pe validare constantă cu clienți reali.

Pot beneficia de programul de accelerare

-start-up-uri;

-university spin-off-uri;

-scale-up-uri.

Pentru inregistrare: https://www.innovationlabs.ro/register

Idei de proiect: https://innovationlabs.ro/openchallenges

FB event: https://www.facebook.com/events/1075521576347079

”EURO 200”

”EURO 200” este un program prin care studenții din cadrul institutiilor de invatamant superior acreditate din România, cu o vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit lunar de maximum 250 lei pe membru de familie(Brut), pot beneficia de un ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare.

Ajutorul financiar reprezintă echivalentul în lei a 200 de euro, eliberat sub forma unor bonuri valorice, pentru achiziţionarea unui calculator personal nou și se acordă o singură dată în cadrul unei familii.

Pentru obținerea ajutorului aferent achiziționării unui calculator în baza Legii nr. 269/2004, studenții completează o cerere conform modelului prevăzut in anexa nr. 2 din cadrul Hotărârii Guvernului nr. 1294/2004 pe care o depun de secretariatul facultatii. .

Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați următoarele documente:

  1. Legea nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare

2.Hotărârea Guvernului nr. 1294/2004 privind Normele metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimularii achiziționarii de calculatoare

Depunerea cererilor se va face până la data de 14.04.2022.

Cererile se depun împreună cu toate documentele solicitate la Secretariatul Facultății de Energetică, în timpul programului cu publicul.

Euro 200 calendar 2022 - http://energ.upb.ro/fisiere/2021_2022/euro200/Calendarul%20Euro%20200%20-2022.pdf

Euro 200 Cerere - http://energ.upb.ro/fisiere/2021_2022/euro200/Euro%20200%20Cerere.pdf

HG-1294_2004_actualizata - http://energ.upb.ro/fisiere/2021_2022/euro200/HG%201294.pdf

Legea 269_2004_cu modif si compl ulterioare - http://energ.upb.ro/fisiere/2021_2022/euro200/Legea%20269_2004_cu%20modif%20si%20compl%20ulterioare.pdf

Hotărâre privind metodologia de organizare a studiilor universitare de licență, master, doctorat și postuniversitare în semestrul al II-lea, an universitar 2021-2022

Hotărâre privind metodologia de organizare a studiilor universitare de licență, master, doctorat și postuniversitare în semestrul al II-lea, an universitar 2021-2022

Senatul UPB, întrunit în sistem hibrid în data de 28.01.2022, adoptă prezenta hotărâre:

Art.1 Se organizează o sesiune suplimentară de examene, cu prezență fizică, în perioada 28 februarie – 4 martie 2022, pentru disciplinele ciclului de licență din semestrul I al anului universitar 2021-2022.

Art.2

(1) În această sesiune studenții pot susține doar examenele din sesiunea ianuarie - februarie 2022, programate în perioada în care au fost plasați în carantină sau izolare.

(2) Dovada carantinării/izolării se va face exclusiv prin prezentarea Deciziei de confirmare a carantinării sau izolării, emisă de Direcțiile de Sănătate Publică. (...mai mult)

Pentru programarea sesiunii suplimentare de examene conform HS 381/28.02.2022, studenții care nu se pot prezenta la examene din cauza plasării în izolare sau carantină, care nu au avut posibilitatea de a susține examenul cu altă grupă și doresc susținerea examenului în sesiunea suplimentară 28.02 - 04.03.2022, vor trimite o cerere în acest sens la Secretariatul facultății până la data de 18.02.2022 însoțită de copia Deciziei DSP de carantinare sau izolare.

Vă reamintim că în cazul confirmării unui caz pozitiv cu infectarea SARS-CoV-2 a unui salariat/student din facultate, aveți obligația să anunțați imediat, în funcție de situație, responsabilul pentru coordonarea activităţilor de prevenire a infectării cu SARS-CoV-2, care vă va transmite formularele de anchetă epidemiologică ce trebuie completate și transmise la facultate.