Examen disertație
2024 - 2025

Domeniu

Inginerie Energetică

Eficiență Energetică - MS 4
calendar
13 Jan 2025
calendar
10:00
Comisie

An I: ziua/ora/sala: 13.01/10:00/EH017

An II: ziua/ora/sala: 13.01/12:00/EH017

Comisie susţinere rapoarte de cercetare

  1. Preşedinte: Prof. dr. ing. Roxana PĂTRAŞCU

  2. Membru: Prof. dr. ing. Eduard MINCIUC

  3. Membru: Conf. dr. ing. Ionuţ BITIR ISTRATE

Alte informații
Inginerie Nucleară - MS 5
calendar
14 Jan 2025
calendar
12:00
Comisie

An I: ziua/ora/sala: 14.01/12:00/ENb104

An II: ziua/ora/sala: 14.01/14:00/ENb104

Comisie susţinere rapoarte de cercetare

  1. Preşedinte: Prof. dr. ing. Daniel DUPLEAC

  2. Membru: Ş. l. dr. ing. Andrei BUDU

  3. Membru: Ş.l. dr. ing. Roxana NISTOR

Alte informații
Surse Regenerabile de Energie - MS 9
calendar
15 Jan 2025
calendar
09:30
Comisie

An I: ziua/ora/sala: 15.01/9:30/EH017

An II: ziua/ora/sala: 15.01/11:30/EH017

Comisie susţinere rapoarte de cercetare

  1. Preşedinte: Conf. dr. ing. Constantin IONESCU

  2. Membtu: Ş. l. dr. ing. Diana BAN

  3. Membru: Ş.l. dr. ing. Gabriela IORDACHE

Alte informații
Servicii Energetice - MS 12
calendar
16 Jan 2025
calendar
11:00
Comisie

An I: ziua/ora/sala: 16.01/11:00/EH017

An II: ziua/ora/sala: 16.01/12:00/EH017

Comisie susţinere rapoarte de cercetare

  1. Preşedinte: Conf. dr. ing. Victor CENUŞĂ

  2. Membru: Prof. dr. ing. Cosmin MĂRCULESCU

  3. Membru: Ş. l. dr. ing. Mihaela NORIŞOR

Alte informații
Energy Engineering - MS17
calendar
16 Jan 2025
calendar
17:00
Comisie

An I: ziua/ora/sala: 16.01/17:00/ELa 118

Comisie susţinere rapoarte de cercetare

  1. Președinte: Prof. dr. ing. Lăcrămioara Diana Robescu

  2. Membru: Prof. dr. ing. Sanda Carmen Georgescu

  3. Membru: Ș.l. dr. ing. Marius Bontoș

Alte informații
Energetica Oraşelor Inteligente - MS 14
calendar
13 Jan 2025
calendar
16:00
Comisie

An I: ziua/ora/sala: 13.01/16:00/ELa 118

An II: ziua/ora/sala: 13.01/17:00/ELa 118

Comisie susţinere rapoarte de cercetare

  1. Președinte: Conf dr. ing. Mihaela Diminescu

  2. Membru: Prof. dr. ing. Diana Cocârță

  3. Membru: Ș.l. dr. ing. Marius Bontoș

Alte informații
Hidro-Informatică şi Ingineria Apei - MS 13
calendar
15 Jan 2025
calendar
16:00
Comisie

An I: ziua/ora/sala: 16.01/16:00/ELa 217b

An II: ziua/ora/sala: 15.01/16:00/ELa 217b

Comisie susţinere rapoarte de cercetare

  1. Președinte: Prof dr. ing. Diana Maria Bucur

  2. Membru: Conf. dr. ing. Georgiana Dunca

  3. Membru: Ș.l. dr. ing. Ionuț Stelian Grecu

Alte informații

Domeniu

Ingineria Mediului

Managementul Mediului şi Dezvoltare Durabilă - MB 1
calendar
15 Jan 2025
calendar
16:00
Comisie

An I: ziua/ora/sala: 15.01/16:00/ELa 118

An II: ziua/ora/sala: 15.01/17:00/ELa 118

Comisie susţinere rapoarte de cercetare

  1. Președinte: Ș.l. dr. ing. Corina Boncescu

  2. Membru: Conf. dr. ing. Gabriela Ionescu

  3. Membru: Ș.l. dr. ing. Marius Bontoș

Alte informații

Model de elaborare a temei lucrării de disertatie

Model de elaborare a lucrării de disertatie

Declarație de proprie răspundere de originalitate a proiectului de diplomă/lucrării de disertație

Cerere de înscriere la examenul de disertație

PROCEDURA DE FINALIZARE A STUDIILOR DE MASTERAT aprobată în ședința Biroului Executiv al Facultății din data de 12.07.2024

  1. Prezenta procedură s-a elaborat pe baza Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de finalizare a studiilor de licență și masterat pentru anul universitar 2023-2024 și se aplică în cadrul Facultății de Energetică, pentru finalizarea studiilor de licență în sesiunea iunie-iulie 2024.

  2. Se pot prezenta la examenul de disertatie numai candidaţii care au promovat toate activităţile obligatorii cuprinse în planul de învăţământ şi nu au datorii financiare sau materiale faţă de universitatea absolvită, astfel:

a) absolvenţii din promoţia 2024;

b) absolvenţii din promoţiile anterioare, care nu au susţinut sau nu au promovat examenul de finalizare a studiilor, indiferent de anul absolvirii.

  1. Înscrierea absolvenților pentru examenul de disertatie

Înscrierea absolvenţilor, care provin din POLITEHNICA București, pentru examenul de disertatie se efectuează individual, ȋn perioada 27.08-06.09.2024 în intervalul orar 9-14, pentru fiecare program de studii de masterat.

Fiecare absolvent va trebui să depună următoarele documente:

a) cererea de înscriere la examen; formularul se obține din platforma on-line studenti.pub.ro, se completează și se semnează de către absolvent și conducător, se depune la Secretariatul Facultăţii și se încarcă scanat în secțiunea date personale din platformă;

b) proiectul de disertatie, tema proiectului de disertatie semnată și raportul de similitudine, se încarcă on-line pe platforma Moodle, și se depun fizic la Secretariatul Facultăţii;

c) dovada eliberată de secretarul comisiei de examen că a încărcat on-line documentele (proiectul, tema semnată, raportul de similitudine) se depune la Secretariatul Facultăţii;

Pentru eliberarea acestei dovezi trebuie ca:

  • documentele să se încarce on-line până la ora 20:00 a zilei precedente datei depunerii la Secretariat ;
  • procentajul de similitudine să fie de maxim 40% (procentajul maxim poate fi extins la 50% în cazuri bine justificate asumate de către conducător), conform Hotărârii Consiliului Facultății din data de 16.05.2024;

d) copia buletinului/cărții de identitate sau a paşaportului, certificată „conform cu originalul” în baza documentului original prezentat de absolvent, se depune la Secretariatul Facultăţii şi în format electronic, scanat, se încarcă în secțiunea date personale din platforma studenti.pub.ro;

e) declarația pe proprie răspundere de originalitate a proiectului de disertatie; formularul se obține din platforma studenti.pub.ro, se completează și se semnează de către absolvent și coordonator, se depune la Secretariatul Facultăţii și se încarcă scanat în secțiunea date personale din platforma studenti.pub.ro;

f) dovada completării chestionarului de angajabilitate; formularul se obține din platforma studenti.pub.ro, se completează și se încarcă în secțiunea date personale;

g) document de atestare a competențelor lingvistice pentru o limbă străină de circulație internațională;

h) două fotografii realizate recent, pe hârtie fotografică, color, format 3x4 cm ( doar pentru examenul de diploma);

i) copia Scrisorii/ Ordinului Ministerului de acceptare la studii (numai pentru studenţii străini) transmisă on-line. Originalul se va depune la secretariatul facultății.

Secretariatul facultății va solicita de la Departamentul Financiar și de la Direcția Administrativă a UPB, semnalarea eventualelor debite pe care le-ar avea studenții ce se înscriu în sesiunea pentru susținerea examenului de disertatie.

Secretarul comisiei de disertatie va prelua toate documentele necesare pentru examen de la Secretariatul Facultăţii.

Decan,

Prof.dr.ing. Lăcrămioara Diana ROBESCU