Examen disertație
2022 - 2023
Inginerie Energetică
1. Prof. dr. ing. Radu PORUMB – președinte
2. Prof. dr. ing. Sorina COSTINAŞ – membru
3. Prof. dr. ing. Virgil DUMBRAVĂ- membru
4. Prof. dr. ing Mihai SĂNDULEAC – membru
5. Ş. l. dr. ing. Dorian Octavian SIDEA – membru
6. Ș.l. dr. ing. Tudor LEONIDA – membru
7. As. drd. ing. Andreea IANTOC – secretar
Examen de disertatie sesiunea februarie-martie 2023
Susținerea va avea loc pe 2 martie ora 13:00, sala EI-204
02-ENERG-DISERTATIE-Monitorizarea şi Controlul Sistemelor Electroenergetice
1. Prof. dr. ing. Roxana PǍTRAŞCU - preşedinte
2. Prof. dr. ing. Ileana BĂRAN – membru
3. Prof. dr. ing. Radu PORUMB - membru
4. Prof. dr. ing. Eduard MINCIUC – membru
5. Conf.dr.ing. Ionut BITIR-ISTRATE – membru
6. Conf. dr. ing. Cora BULMAU – membru
7. Ş.l. dr. ing. Nela SLAVU - secretar
Examen de disertatie sesiunea februarie-martie 2023
Susținerea va avea loc pe 27.02.2023 ora 10:00, sala EH017
1. Prof. dr. ing. Daniel DUPLEAC - preşedinte
2. Prof. dr. ing. Niculae MIHĂILESCU – membru
3. Ş.l. dr. ing. Roxana NISTOR - membru
4. Ş.l. dr. ing. Gabriel PAVEL - membru
5. Ş.l. dr. ing. Andrei BUDU – membru
6. As. drd. Ing. Cristian GHEORGHIU – secretar
Examen de disertatie sesiunea februarie-martie 2023
Susținerea va avea loc pe 27.02.2023 ora 10:00, sala ENb104
1. Conf. dr. ing. Constantin IONESCU – preşedinte
2. Prof. dr. ing. Carmen SAFTA – membru
3. Prof. dr. ing. Ion TRIȘTIU – membru
4. Conf. dr. ing. Bogdan POPA – membru
5. Conf. dr. ing. Daniel ILINA – membru
6. Sl. dr. ing. Gabriela IORDACHE – secretar
Examen de disertatie sesiunea februarie-martie 2023
Susținerea va avea loc pe 28.02.2023 ora 13:00, sala EH017
1. Conf. dr. ing. Lucian TOMA – președinte
2. Prof. dr. ing. Ion TRIȘTIU - membru
3. Prof. dr. ing. Ioana FǍGǍRĂŞAN - membru
4. Prof. dr. ing. George Cristian LĂZĂROIU – membru
5. Ş. l. dr. ing. Tudor LEONIDA
6. Ş.l. dr. ing. Dorian Octavian SIDEA - membru
7. As. drd. ing. Nicolae ANTON - secretar
Examen de disertatie sesiunea februarie-martie 2023
Susținerea va avea loc pe 02.03.2023 ora 14:00, sala EI204
1. Conf. dr. ing. Victor CENUSĂ - preşedinte
2. Prof.dr.ing. Paul ULMEANU - membru
3. Prof. dr. ing. Cosmin MARCULESCU - membru
4. Conf. dr. ing. Mircea SCIPCARIU – membru
5. Ş.l. dr.ing. Mihaela NORISOR
6. Ş.l. dr. ing. Diana TUTICA – secretar
Examen de disertatie sesiunea februarie-martie 2023
Susținerea va avea loc pe 28.02.2023 ora 12:00, sala EHs002
1. Conf. dr. ing. Diana Maria BUCUR – preşedinte
2. Prof. dr. ing. Daniela VASILIU – membru
3. Conf. dr. ing. Bogdan POPA – membru
4. Conf. dr. ing. Liana Ioana VUȚĂ – membru
5. Ş.l. dr. ing. Vlad Florin PÎRĂIANU – membru
6. Ș.l. dr. ing. Claudiu PĂTRAȘCU – secretar
Examen de disertatie sesiunea februarie-martie 2023
Susținerea va avea loc pe 27.02.2023 ora 11:00, sala ELa217b
1. Prof. dr. ing. Lăcrămioara Diana ROBESCU - preşedinte
2. Conf. dr. ing. Diana Mariana COCÂRȚĂ - membru
3. Prof. dr. ing. Cristian Florian DINCĂ - membru
4. Conf. dr. ing Mihai SĂNDULEAC – membru - membru
5. Ș.l. dr. ing. Marius Daniel BONTOȘ – membru
6. Ș.l. dr. ing. Eliza Izabela TICĂ – secretar
Examen de disertatie sesiunea februarie-martie 2023
Susținerea va avea loc pe 02.03.2023 ora 10:00, sala EL024
1. Conf. dr. ing. Bogdan POPA – preşedinte
2. Prof. dr. ing. Daniela VASILIU – membru
3. Conf. dr. ing. Diana Maria BUCUR – membru
4. Conf. dr. ing. Liana Ioana VUȚĂ – membru
5. Ş.l. dr. ing. Vlad Florin PÎRĂIANU – membru
6. Ș.l. dr. ing. Claudiu PĂTRAȘCU – secretar
Examen de disertatie sesiunea februarie-martie 2023
Susținerea va avea loc pe 27.02.2023 ora 11:30, sala ELa217b
Inginerie și Management
1. Prof. dr. ing. George Cristian LĂZĂROIU – președinte
2. Prof. dr. ing. Virgil DUMBRAVĂ - membru
3. Ş.l. dr. Cătălina ALEXE - membru
4. Ş.l. dr. ing. Paula TUDOR - membru
5. Ş.l. dr. ing. Petruța MIHAI – membru
6. As. dr. ing. Georgiana BALABAN – secretar
Examen de disertatie sesiunea februarie-martie 2023
Susținerea va avea loc pe 02.03.2023 ora 13:30, sala EI206
1. Prof. dr. ing. Tiberiu APOSTOL - preşedinte
2. Prof.dr.ing. Lăcrămioara Diana ROBESCU - membru
3. Prof. dr. ing. Cristian Florian DINCĂ – membru
4. Ș.l. dr. ing. Mihaela Amalia DIMINESCU – membru
5. Ș.l. dr. ing. Constantin STAN – membru
6. Ș.l. dr. ing. Eliza Izabela TICĂ – secretar
Examen de disertatie sesiunea februarie-martie 2023
Susținerea va avea loc pe 02.03.2023 ora 11:00, sala ELa024
Ingineria Mediului
1. Conf. dr. ing. Gabriela DUMITRAN - preşedinte
2. Prof. dr. ing. Lăcrămioara Diana ROBESCU - membru
3. Prof. dr. ing. Tiberiu APOSTOL - membru
4. Conf. dr. ing. Diana Mariana COCÂRȚĂ – membru
5. Ș.l. dr. ing. Gabriela IONESCU – membru
6. Ș.l. dr. ing. Constantin STAN – secretar
Examen de disertatie sesiunea februarie-martie 2023
Susținerea va avea loc pe 02.03.2023 ora 10:30, sala ELa024
02-ENERG-DISERTATIE-Managementul Mediului si Dezvoltare Durabila
Model de elaborare a temei lucrării de disertatie
Model de elaborare a lucrării de disertatie
PROCEDURA DE FINALIZARE A STUDIILOR DE MASTER aprobată în ședința Biroului Executiv al Facultății din data de 31.01.2023
-
Prezenta procedură s-a elaborat pe baza Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de finalizare a studiilor pentru anul universitar 2021-2022 și Metodologiei privind desfășurarea activităților didactice – predare, învățare, evaluare pentru studenții Universității POLITEHNICA din București în anul universitar 2021-2022, semestrul II și se aplică în cadrul Facultății de Energetică, pentru finalizarea studiilor de master în sesiunea februarie-martie 2023.
-
Se pot prezenta la examenul de disertaţie numai candidaţii care au promovat toate activităţile obligatorii cuprinse în planul de învăţământ şi nu au datorii financiare sau materiale faţă de universitatea absolvită, astfel:
a) absolvenţii din promoţia 2022;
b) absolvenţii din promoţiile anterioare, care nu au susţinut sau nu au promovat examenul de finalizare a studiilor, indiferent de anul absolvirii.
3. Înscrierea absolvenților pentru examenul de disertaţie
Înscrierea absolvenţilor, care provin din UPB, pentru examenul de disertaţie se efectuează individual, ȋn perioada 13.02-17.02.2023 in intervalul orar 9-14, pentru fiecare program de studii de master.
Fiecare absolvent va trebui să depună următoarele documente:
a) cererea de înscriere la examen; formularul se obține din platforma on-line studenti.pub.ro, se completează și se semnează de către absolvent si conducator, se depune la Secretariatul Facultăţii și se încarcă scanat în secțiunea date personale din platformă;
b) lucrarea de disertatie si tema lucrarii de disertatie semnata, se incarca on-line pe platforma Moodle si se depun la Secretariatul Facultăţii;
c) dovada eliberata de secretarul comisiei de examen ca a incarcat on-line lucrarea se depune la Secretariatul Facultăţii;
d) copia buletinului/cărții de identitate sau a paşaportului se depune la Secretariatul Facultăţii şi în format electronic, scanat, se încarcă în secțiunea date personale din platforma studenti.pub.ro;
e) declarația de originalitate a lucrării de disertaţie; formularul se obține din platforma studenti.pub.ro, se completează și se semnează de către absolvent si coordonator, şi se depune la Secretariatul Facultăţii, și se încarcă scanat în secțiunea date personale din platforma studenti.pub.ro;
f) dovada completării chestionarului de angajabilitate; formularul se obține din platforma studenti.pub.ro, se completează și se încarcă în secțiunea date personale; astfel absolvenții promotiilor anterioare care nu pot completa chestionarul în contul propriu de pe platforma https://studenti.pub.ro/, vor completa chestionarul prin accesarea link-ului: https://alumni.upb.ro/contact/chestionar-angajabilitate-2022;
g) copia Scrisorii/ Ordinului Ministerului de acceptare la studii (numai pentru studenţii străini) transmisă on-line. Originalul se va depune la secretariatul facultății;
h) două fotografii realizate recent, pe hârtie fotografică, color, format 3x4 cm;
Secretariatul facultății va solicita de la Departamentul Financiar și de la Direcția Administrativă a UPB, semnalarea eventualelor debite pe care le-ar avea studenții ce se înscriu în sesiunea pentru susținerea examenului de diplomă.
Secretarul comisiei de disertaţie va prelua toate documentele necesare pentru examen de la Secretariatul Facultăţii.